Klantenservice HaverCoShop.nl

Kunnen we u ergens mee helpen? U vindt hier de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via e-mail.

  • Bedrijfsgegevens

    Adres kantoor (geen winkel):


    Adres voor retouren:



    E-mail:
    BTW-nummer Nederland:
    Kamer van Koophandel:

    Mercuriusweg 118
    2516AW Den Haag
    Nederland

    Mercuriusweg 118
    2516AW Den Haag
    Nederland


    info@haverco.nl
    NL001997286B54
    58136487


  • Stuur ons een e-mail

    Neem contact op via het contactformulier, wij reageren zsm op uw bericht.

    • Reload captcha

  • Betaalmogelijkheden

    U kunt bij ons betalen met iDeal en PayPal. Wij werken met een exacte voorraadtelling en kunnen zodoende producten niet reserveren. Als u betaalt met iDeal of PayPal dan bent u zeker van het product.

    De afhandeling van uw betaling gebeurt door Mollie via een beveiligde verbinding.

  • Verzendinformatie

    Alle prijzen op deze website zijn inclusief verzendkosten. Wij verzenden de producten via DHL of POSTnl. Dit betekent dat wanneer u op werkdagen voor 18:00 bestelt en betaalt uw bestelling nog dezelfde werkdag wordt verzonden.

    Briefpost wordt met POSTnl verzonden. Brievenbuspakketten en grote pakketten worden met DHL verzonden. Zendingen naar het buitenland worden met DHL verzonden.

    De levertijd naar Nederland en België is in de regel 1 werkdag, maar soms komt het door drukte bij DHL of POSTnl voor dat de levertijd 2 werkdagen betreft. De bestellingen worden wel op zaterdagen geleverd, maar niet op alle postcodes op maandagen.

    Zendingen worden door DHL en POSTnl doorgaans 2 keer aangeboden. Indien er niemand aanwezig is (brievenbuspakketten uitgezonderd) kunt u de zending de eerstvolgende werkdag afhalen bij een afhaalpunt in de buurt. Brievenbuspakketten en briefpost wordt door de brievenbus gegooid.

  • Ruilen & retourneren

    Wij bieden u standaard de mogelijkheid een bestelling 14 dagen op zicht te houden. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat de bestelling bij u wordt afgeleverd. Het is binnen deze 14 dagen mogelijk een product te bekijken en te beoordelen of u deze wilt houden. Het is alleen niet toegestaan het product daadwerkelijk in gebruik te nemen, omdat wij het product graag nog als nieuw willen kunnen verkopen. Producten die op maat worden gemaakt of aangepast, zoals waterflessen met een eigen bedrukking, kunnen niet geretourneerd worden.

    Optioneel bieden wij de mogelijkheid tot 16 dagen extra zichttijd, wat het totaal 30 dagen maakt. Deze extra service kost €3,00. U kunt hiervan gebruikmaken door na het plaatsen van uw bestelling een bericht te sturen naar info@haverco.nl. Dit dient wel binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling te gebeuren.

    Klik hier om het retourformulier te downloaden

    Vult het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending.

    Het is belangrijk om te zorgen dat het product binnen deze 14 dagen bij ons binnen is. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk een product binnen 2 weken retour te melden en vervolgens pas na anderhalve maand retour te sturen.

    Wilt u een retour aanmelden? Stuur dan een bericht naar info@haverco.nl. Het product dient u op eigen kosten te retourneren naar het volgende adres:

    HaverCo Webwinkels tav Retouren
    Mercuriusweg 118
    2516AW Den Haag
    Nederland

    Wij raden u aan het pakket verzekerd te verzenden en in ieder geval voldoende te frankeren.

    Heeft u besteld via een marktplaats website zoals Bol.com? Meld dan uw order als retour aan via de marktplaats website.

  • Service & garantie

    De door ons verkochte producten zijn voorzien van fabrieksgarantie. Deze garantie verschilt per fabrikant. Wij nemen echter alle claims in serieuze overweging en zullen u eventueel buiten de garantie proberen alsnog zo goed mogelijk te helpen.

    Stuur voor het indienen van een claim een e-mail naar info@haverco.nl met daarin zoveel mogelijk toelichtende informatie.

    Gaat u retourneren voor een garantie-claim? Doe dit dan via DHL Parcel, wij betalen u deze verzendkosten terug als het defect inderdaad onder garantie blijkt te vallen. Verzend het product terug zoals deze origineel is geleverd (brievenbuspakket als brievenbuspakket, en groot pakket als groot pakket).

  • Afhalen van uw bestelling

    Wij zijn een webwinkel met een eigen voorraad en magazijn. Het is daarom niet veel voorkomend dat klanten bestellingen willen afhalen, maar mocht dit voor u om welke reden dan ook toch noodzaak zijn dan kunnen wij u hiermee helpen. U dient hiervoor vooraf uw bestelling te plaatsen en af te rekenen via onze webwinkel. Stuur ons na het voltooien van uw bestelling een e-mail om een afhaalafspraak te maken.

  • Bestellen via de webshop of e-mail

    Omdat wij met een exacte voorraadtelling werken is het uitsluitend mogelijk om via de webshop te bestellen. Wij kunnen helaas geen producten reserveren zolang de bestelling niet online is geplaatst en afgerond.

  • Levertijd van de producten

    Wij verzenden de producten via DHL of POSTnl. Dit betekent dat wanneer u op werkdagen voor 18:00 bestelt en betaalt uw bestelling nog dezelfde werkdag wordt verzonden.

    De levertijd is in de regel 1 werkdag, maar soms komt het door drukte bij DHL of POSTnl voor dat de levertijd 2 werkdagen betreft. De bestellingen worden wel op zaterdagen geleverd, maar niet op alle postcodes op maandagen.

  • BTW

    De prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.

  • Linkpartners

Hulp nodig?

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 10:00 - 18:00